Seizoenstafel: lente

Het is lang geleden dat ik mijn seizoenstafel heb ingericht. Er staat altijd wel iets seizoensgebondens, maar meestal net te laat of met spullen van het oude seizoen er nog tussendoor.

Ik had al een bakje met sneeuwklokjes gekocht, maar die verpieterden en het was ook anderszins een miskoop. Van de week fietste ik naar huis en zag op een strook gemeentegroen een afgezaagd stuk boom liggen met prachtige zilveren katjes. Ik stopte om er takken af te breken en dacht aan In de weer die altijd een snoeischaar in haar fietstas heeft voor dit soort momenten.

Het is een beetje een kaal tafeltje, maar dat past dan ook wel bij de tijd van het jaar. Buiten is het ook nog wat kaal.




De steen is calciet heb ik me laten vertellen en kocht ik onlangs op Schiermonnikoog.
De transparant is in verhouding met het raam nogal klein uitgevallen, maar ik ben ook nog maar een beginneling met transparanten. Het houdertje waar het transparant in staat komt van webshop 't Hemeltje.

5 opmerkingen

  1. Ik vind het erg mooi staan.
    Iets om blij van te worden lijkt me zo. An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je daar een prachtig hoekje voor!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk <3 Ik maakte vroeger ook altijd zo'n seizoenstafel.
    Gave blog heb je! Liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!